De sky is the limit voor marketeers die inzetten op customer centricity.
Een straffe bewering die we helemaal hard maken op Twenty Thoughts Before Noon. Besef dat customer centricity geen ‘optie’ meer is, maar een noodzaak. En buckle up voor 20 inspirerende talks van marketing experts. Boek nu je early bird ticket, want deze vlucht wil je niet missen.

VRIJDAG 11 OKTOBER 2019
09.00 - 12.00 uur gevolgd door een netwerklunch
KOUTER 29, GENT
Handelsbeurs

Opvallen in een sky van content


Op de vierde editie van 20 Thoughts Before Noon beantwoorden content marketing bureau The Fat Lady en digital marketing agency Invisible Puppy de meest prangende vragen over content marketing.

Bepaalde keynote sprekers delen hun visie over next level contentstrategie. Het team van The Fat Lady en Invisible Puppy geeft het beste van zichzelf in solo of duo sessies. Ze delen concrete oplossingen, praktische ideeën en handige tools die je helpen opvallen in een zee van content.

WAAROM JE #20THOUGHTS NIET WIL MISSEN


Op de vierde editie van 20 Thoughts Before Noon brengen contentmarketingbureau The Fat Lady en digital marketing agency Invisible Puppy naar goede gewoonte hun meest recente inzichten rond digital marketing. Wat mag je verwachten?

 

  • Hands on: experts spreken vanuit hun eigen werkervaringen
  • Bitesize talks van 3 tot 15 minuten
  • Een mix van topics – van social media en AI tot storytelling en strategieën
  • Concrete oplossingen en heldere toepassingen voor B2C en B2B
  • Praktische ideeën waar je meteen mee aan de slag kan

“Op lange termijn brengt Customer Centricity altijd meer op”


“Vagina”, stond er, in duidelijke letters, op haar koffiebeker van Starbucks. Had de barista Virginia’s naam dan zo verkeerd begrepen? Natuurlijk niet. Maar, geef toe, wie ergert zich er niet aan als zijn naam verkeerd gespeld wordt? Daar vonden ze iets op bij Starbucks: ze schrijven de namen van hun klanten zó verkeerd dat het grappig wordt. Weg ergernis. Dat de foto van Virginia’s koffiebeker viraal ging op social media was natuurlijk mooi meegenomen.

TICKETS

Ticketprijs excl. btw:
Niet voor agencies.


PROGRAMMA


Jonas Verhaeghe

Koen Denolf

Laurens Gozin

Frank Geerts

Jonas Verhaeghe – Marketing Technologist

  Invisible Puppy
  Is Customer Centricity een marketingtruc?
Volgens onderzoek zijn bedrijven die customer centric zijn 60% winstgevender in vergelijking met bedrijven die niet klantgericht zijn. Wat maakt deze bedrijven dan zo succesvol in hun relatie met de klant? Is het een goeie marketingtruc of is er meer aan de hand?

Laurens Gozin – Online Sjamaan

  Invisible Puppy
  The Cognitive Bias: hoe je denkfouten van klanten in je voordeel gebruiken?
Iedereen maakt wel eens een denkfoutje. Maar soms gaat ons brein zo snel dat we de minuscule triggers die ons beïnvloeden nauwelijks opmerken. Snelle beslissingen worden gestuurd door ingebakken vuistregels die automatisch worden ingeschakeld. Deze vuistregels lappen soms alle logica aan hun laars. Een perfecte opportuniteit dus, om als marketeer in te springen. Wat is uw mening hier over?

Nicolas Elshout – BENE lead programmatic media buying

  TUI
  Customer centricity is geen casino, maar wetenschap, techniek en  creativiteit!
De juiste boodschap aan de juiste persoon op het juiste moment. Dat is de belofte van online adverteren, maar komen we die werkelijk na? Personalisatie is een uitdaging waar merken nog steeds mee worstelen, net zoals TUI. D.m.v. data science, technologie en creativiteit doen we een poging om dichter bij de realiteit van de klant te komen.

Carlijn Postma – author | blogger | speaker

  The Post
  Bingemarketing
Over hoe je je merkcontent verslavend maakt door gebruik te maken van de kennis uit Hollywood. Een small talk over Star Wars en superhero’s, showrunners en shapeshifters. Inclusief cliffhanger.

Marvin Jacobs – Creative Director

  Airborne
  Hoe zet je de intimiteit van podcasts in voor je merk?
Marvin Jacobs is Creative Director van het Nederlandse audiobureau Airborne en onder meer verantwoordelijk voor de internationaal geprezen KLM-podcast The Journey. Hij deelt zijn inzichten en vertelt hoe merken effectief het intieme medium podcast kunnen inzetten.
Pieter Dejonghe
Pieter Dejonghe

Pieter Dejonghe – Oprichter

  Hallelujah
  Customer centricity begint met employee centricity
Wil je een duurzame relatie opbouwen met je klant? Start dan met het bouwen van een duurzame relatie met je medewerker. Pieter Dejonghe van Hallelujah vertelt het verhaal over hoe hij na een loopbaan in sales en marketing de switch maakte naar het oprichten van een startup die inzet op happiness bij medewerkers. 

Jaffee Brys – Head of Content

  The Fat Lady
  Denk niet aan je oma tijdens het schrijven
“Schrijf teksten die je oma begrijpt”. Een vuistregel die vaak gebruikt wordt voor copywriters. Leuk, maar tenzij jouw oma toevallig de specifieke doelgroep is, is het irrelevant. Want je oma mag het dan wel begrijpen, degene voor wie het bestemd is misschien niet. Een uiteenzetting over customer centric copywriting en hoe je het toepast.

Koen Denolf – Content Strategist

  The Fat Lady
  Unboring content
Je weet al dat je klanten zoeken naar content: check! Maar mag het aub wat meer zijn dan een droog antwoord op hun vraag? Juist, met entertainende content zal je een grotere indruk maken. Een reeks tips en voorbeelden die een glimlach toveren op de mond van je klanten.
Tom De Baere
Tom De Baere

Tom De Baere – Sr. Digital Strategist

  Invisible Puppy
  De Customer Experience Tsunami - Hoe maak je je klaar voor de aanstormende vloedgolf van totaal nieuwe concurrenten?
Het verband tussen winst voor het bedrijf en tevreden klanten is bewezen. Klanten de beste ervaring bieden is de beste garantie op succes. Maar nieuwe concurrenten dwingen gevestigde merken deze strategie te herzien. Wat komt er op ons af? Wie is die nieuwe concurrentie? En wat kunnen we doen om ons aan te passen?

Mike Wu – Succes Coach

  Invisible Puppy
  Creating Customer Love
Hoe worden klanten verliefd op je merk, je business en op jou? Hoe blijven klanten je trouw? Én wat als je klant toch vreemdgaat?

Frank Geerts – Creative Director

  The Fat Lady
  Customer Centricity Awards
Steeds meer bedrijven kennen de theorie van customer centricity. Maar hoe zit het in de praktijk? Ik nomineer een aantal merken die door het vuur gaan voor hun klanten. Jullie kiezen de winnaars.

Timothy Puype – Content Manager

  The Fat Lady
  Zijn je klanten klaar om met een chatbot te communiceren?
Chatbots zijn vaak al zo goed dat je niet beseft dat je met een artificieel brein communiceert. Maar wat denk je dan als klant, als je plots beseft dat je nooit een persoon aan de andere kant van de chatlijn had? Ben je ontgoocheld, ben je verwonderd, maar vooral: ben je geholpen?

Femke Fierens – Digital Marketer

  Invisible Puppy
  Content onweerstaanbaar maken? Dat doe je met neuromarketing.
95% van onze beslissingen maken we onbewust. Wil je verleiden met onweerstaanbare content? Dan moet je begrijpen hoe (potentiële) klanten denken. Neuromarketing legt de onbewuste en emotionele processen van het brein bloot; wijsheden en inzichten die onontbeerlijk zijn om onze content effectiever te maken.

Jan Heyens – Sr. Digital Strategist

  Invisible Puppy
  Houston, we have a problem. Waarom je altijd eerst naar klantenbehoeften moet luisteren bij een productlancering
Een van de verschillen tussen de succesvolle digitale spelers en klassieke bedrijven is dat digitale spelers in elke fase (van Ideation tot In Life) van de product life cycle veel meer naar klanten luisteren. Dat heeft als voordeel dat de kans op een hoge NPS en dus winst, significant stijgt.
Kaat De Man
Kaat De Man

Kaat De Man – Content Manager

  The Fat Lady
  Print is dood. Lang leve print!
Goede content hoeft niet kort te zijn, integendeel. Voor waardevolle content nemen mensen graag de tijd. Waarom communiceer je niet gewoon via een traag medium, zoals een boek? Print is meer dan ooit terug (van nooit weggeweest)!
Kirsten Malfroid
Kirsten Malfroid

Kirsten Malfroid – Content Manager

  The Fat Lady
  Content voor en door je klant
Storytelling of het vertellen van verhalen rond je merk helpt om een band te smeden met je doelpubliek. Nog beter is het wanneer je hen zelf die verhalen laat brengen: user generated content. Interessant voor de rest, handig voor jou!

Joke Gabriëls – Office Manager

  The Fat Lady
  Hoe bereid je je team voor op customer centricity?
Je gaat voor een customer centric aanpak, super! Eerst en vooral moet je je team hierop voorbereiden: hoe trek je je hen mee in een customer centric verhaal?

Xaveer Rumbaut & Tijs Van Autreve

  Invisible Puppy
  De ultieme customer centric advertentie
Hoe maak je nu écht relevante ads voor jouw doelgroep? Aan de hand van acht bouwblokken geven experts Tijs en Xaveer tools om de ultieme customer centric ad zelf in te zetten.

Yarah Van Rompaey & Kaan Senel

  Invisible Puppy
  Hoe kan ik customer centricity meten?
Iedereen gebruikt andere kpi’s om customer centricity te meten. Welke zijn voor jouw merk nu écht belangrijk? Experts Yarah en Kaan delen de key metrics die niet mogen ontbreken in je analyse
Lien Heirbaut & Romana De Bruyne
CEO at Themeforest.net

Lien Heirbaut & Romana De Bruyne

  Invisible Puppy
  Choose your tribe wisely!
Communiceren en masse? Niks van, leve het individu! Om als bedrijf impact te hebben op social media, zal je verder moeten graven in je doelgroep dan enkel je volgers bereiken. Wat dacht je van een tribe? In deze thought bespreken we hoe je als bedrijf met de juiste segmentering de interactie met je tribes kan vergroten.

EEN INITIATIEF VAN


Creëer samen met Invisible Puppy Customer Love dankzij coaching en digitale marketingstrategieën.

Een meermaals bekroond contentmarketingbureau dat je begeleidt van strategie en creatie tot distributie en analyse met oog voor jouw doelstellingen.

MET DANK AAN


11 oktober 2019
09.00 – 12.00u + netwerklunch

Handelsbeurs
Kouter 29, 9000 Gent

20 Thoughts Before Noon is een jaarlijks marketingevent gericht naar iedereen die zijn contentaanpak wilt opkrikken, georganiseerd door bureaus The Fat Lady en Invisible Puppy.